vinkje
DE STELLING
poll
Vertrouwen in coalitie
Het kabinet kan aan de slag. Na de langste formatie ooit wordt dit het meest groene kabinet in de parlementaire geschiedenis. Het regeerakkoord heeft de titel 'Vertrouwen in de toekomst' meegekregen. Onze stelling luidt: Ik heb vertrouwen in de nieuwe coalitie.
dossiers
De verdubbeling van de N34 tussen Emmen en Coevorden is al jarenlang een...
In de rubriek Emmen.Toen laten we elke week een foto zien van Emmen uit ...
Drugsgebruik en drugshandel, geluidsoverlast, vervuiling van de buurt en...
Museum Collectie Brands in Nieuw Dordrecht herbergt sinds vijf jaar in z...
Emmen

Emmen Vlinderstad kiest voor jonge centrummanager

Geplaatst op vrijdag 17 februari 2017 19:23
  • Koopzondag in Emmen © Erik Eilering

pinterestmail

Emmen - Laurens Meijer (21) uit Emmen wordt de nieuwe centrummanager van Emmen. Dat meldt het Dagblad van het Noorden.

De jonge Emmenaar volgt Marcel Meijer op, die de functie tijdelijk vervulde na het vertrek van de vorige centrummanager Ton de Sévrèn Jacquet.

Larens Meijer heeft bijna de opleiding commerciële economie aan Stenden Hogeschool afgerond. Hij was een van de 35 sollicitanten op de vacature van Emmen Vlinderstad.

Meijer, die op 1 april begint, krijgt als belangrijkste taak de activiteiten van Vlinderstad te begeleiden.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Emmen.nu' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (41) Plaats een reactiereacties
profielfoto
17 Feb 2017 19:55
Har co
Grap zeker op 1 april beginnen
profielfoto
17 Feb 2017 23:44
bossnl foto
Jammer (maar wachten af)
profielfoto
18 Feb 2017 00:12
bossnl foto
Of is centrum manager een gegunde baan onder vriendjes?
profielfoto
18 Feb 2017 01:31
A Harrat
Lijkt erop of je deze baan zelf had gewild, maar niet goed genoeg bent bevonden? Of heel misschien wel graag zoiets had gewild, maar weet je zelf dat je de capaciteit niet hebt om zo'n functie te vervullen? Allebei even frustrerend maar lijkt mij geen reden om zo te reageren.
profielfoto
18 Feb 2017 10:20
Joost vanuit z'n stamkroeg
Een snotaap (zoontje van, vriendje van) van 21 heeft wel de capaciteit om deze baan te vervullen??
Dan stelt deze baan geen enkele drol voor, als zo'n ventje, wat nog niet droog achter z'n oren is en totaal nog geen levenservaring heeft, dit kan vervullen.
profielfoto
18 Feb 2017 10:54
Gert Wessels
Helemaal mee eens Harrat,

Als het iemand geworden zou zijn van de oude gevestigde orde was Emmen.nu geëxplodeerd. Dan was het volgens de azijnzeikerds met hun veel te riante uitkering, weer de meest pure vorm van nepotisme geweest.
Geen oudjes op deze post is het beste wat je hebben kunt, een jonge frisse ondernemende jongere daar is plaats voor!
Een degelijke opleiding heeft hij bijna afgerond, lijkt mij een goede basis voor deze functie.
Laurens Meijer ik wens je veel succes. Trek je van de azijnzeikerds niets aan, die groep levert geen enkele bijdrage aan deze maatschappij en hoort er ook niet meer bij!
profielfoto
18 Feb 2017 13:04
bossnl foto
Hey Gert geweldige reactie (maar concentreer je toch op de 5,5 jij hebt de tijd WW van CQ)
profielfoto
18 Feb 2017 18:04
gonzales pizza
Precies Gert en de grootste azijnzeiker is zo lui dat zijn kont aan zijn stoel zit vast geplakt van het eelt, De enigste weg van deze beroepswerkeloze is naar de pinautomaat en de kroeg waar die ook dom zit te lallen. Of niet JOOST. LUI VARKEN. En dat jochie heeft tenminste meer capaciteit als jij.
profielfoto
19 Feb 2017 09:03
Joost vanuit z'n stamkroeg
Stoel = barkruk, neem ik aan.
profielfoto
19 Feb 2017 10:41
gonzales pizza
Maakt voor jou niet zoveel uit waar je opzit. die reet van jou is niet anders gewend. Ik denk dat jij een keer in de maand op je buik ligt zodat de pedicure die laag eelt van die luie reet kan halen.
profielfoto
18 Feb 2017 13:06
bossnl foto
Ik vind mijn reactie goed en duidelijk (jou reactie wat warrig) of nog niet weer nuchter
profielfoto
18 Feb 2017 08:56
P Heuving
Meijer, Meijer? Of moest zoontjelief een baan hebben? Vraag maar iets hoor.
profielfoto
18 Feb 2017 10:04
Joost vanuit z'n stamkroeg
Je krijgt vast geen antwoord op je vraag, maar kijk je op FB dan zie je dat pappie ook weer bevriend is met ene Bouke A.
Need I say more??
profielfoto
18 Feb 2017 18:17
Hoi azijnzeiker
Meijer is geen familie van Marcel Meijer, ik denk dat hij daar vast wel op zou willen antwoorden op fb. Need I say more?? Maar zou het wel leuk vinden als dit een keer genoemd zou worden in de krant oid. Had dit nog wel gevonden op fb https://www.facebook.com/radiozo34/videos/1661624380519647/
profielfoto
18 Feb 2017 18:47
Johnny N81
Even voor de goede orde, de centrummanager wordt niet alleen door de gemeente aangesteld, maar ook door de winkeliersvereniging.
profielfoto
18 Feb 2017 16:30
Louisa Drenthe
lol. ja nu de (stiekeme) verdiensten van oud papier inzameling van een school in woonplaats weggevallen zijn zal er toch ander werk gedaan moeten worden.
profielfoto
18 Feb 2017 16:34
Louisa Drenthe
en even voor duidelijkheid Deze jongeman was niet daar veroorzaker van ! De naam van de dader noem ik bewust niet.
profielfoto
18 Feb 2017 18:02
Hoi azijnzeiker
Huh, was dit stiekem? Ik woon in het dorp (Veenoord), maar ik weet niet anders dan dat 4 oud leerlingen opgeroepen werden wanneer er te weinig vaders waren. (Ik was een van de vaders die er dan meestal wel was). Deze jongens kregen vrij van hun andere werkgevers en ontvingen voor deze ochtend 25€. Leek mij redelijk en bovendien geen geheim? Wat zou er anders zijn gebeurd? We hebben de centjes bij de Bascule hard nodig lijkt me, althans mijn kleine gaat graag op leuke schoolreisjes en vind het lekker een ijsje te krijgen in de zomer.
profielfoto
20 Feb 2017 21:51
Louisa Drenthe
waarom is hij dan weggestuurd ? Normaal deden ouders dit vrijwillig, die melden zich continu en kregen te horen dat ze al genoeg mensen hadden. Ondertussen werd familie BETAALD van het zuur verdiende geld wat naar school had gemoeten, ten behoeve van de schoolreisjes enz. van jullie lieve kindertjes....


vrijwilligers doen altijd de kranten en oud papier !
profielfoto
20 Feb 2017 21:52
Louisa Drenthe
ps ik noem geen namen, zolang dat niet zo is, is het naar mijn weten geen laster. U noemt een school FOEI... dat heb ik nooit gedaan.
profielfoto
20 Feb 2017 22:07
Louisa Drenthe
en trouwens, hoi azijnzeiker, heel erg bedankt voor het noemen van het bedrag wat betaald werd ! Had de verontwaardiging van vele ouders in het dorp wel meegekregen, maar heb daar geen kinderen op school, dus voor rest wist ik niet echt veel details.

Nu wel....

25 euro per persoon , x 4 ... = 100 euro voor oud papier halen voor een school. Wat , nu volgens mij al weer sinds een tijdje, met veel plezier vrijwillig gedaan wordt door ouders zonder dat die er geld voor krijgen.


Wat is de opbrengst van oud papier voor een school eigenlijk ? De school kan het goed gebruiken na alle eerdere ervaringen met verdwenen geld (ik weet daar ook niet het fijne van alleen wat in de kranten heeft gestaan)

in elk geval fijn dat nu de gehele opbrengst van het oud papier weer ten behoeve van de school komt, vindt u niet ?


profielfoto
21 Feb 2017 22:12
Hoi azijnzeiker
Uiteraard is dat fijn, alleen regelmatig waren er te weinig vaders en moesten de jongens gebeld worden. Laurens is hier zelf amper meer bij geweest wegens zijn werkzaamheden op zaterdag waar hij geen vrij voor kon krijgen. Oude klasgenoten van hem/vrienden hebben de school hiermee geholpen. Kosten van VIROL om een auto ongebruikt naar huis te laten gaan is 1500,- per keer. Wat had je dan liever? 100,- of 1500,- en de vaders langer langs de weg laten lopen?

Wij hebben hier nooit verontwaardigd over gedaan, tevens heeft de OR & MR hier toch toezicht op? Wat voor gekloot is daar dan geweest als het stiekem zou zijn geweest. Maargoed, ik neem aan dat u meneer kent, ga dan even bij `m langs dan geeft ie vast alle informatie vrij. Sterkte met alles.
profielfoto
21 Feb 2017 22:17
Hoi azijnzeiker
Ik noem een school aangezien het nooit in strijd met regels is geweest en er 3 organen toezicht houden op deze uitgaven. Aangezien vrijwilligers werk volgens de Nederlandse wet vergoed mag worden (max. zie hieronder). Dus wat voor onzin u hierover heeft meegekregen van de 'tamtam' is mij niet helemaal duidelijk? Misschien meneer zelf even contacten? Ik wens u veel sterkte met uw frustraties, :)

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/werk_en_inkomen/werken/werken-als-vrijwilliger/vrijwilligersvergoedingen/vrijwilligersvergoedingen

profielfoto
26 Feb 2017 00:06
Louisa Drenthe
ik heb geen frustraties hoor, vind het gewoon zielig dat u onder 2 valse namen hier reageert :p en contacten over ip adressen zijn soms handig :p


maar goed, duidelijk voor iedereen.

1 vraag nog wel, als het allemaal volgens de regels is gegaan, waarom is de verantwoordelijke dan per direct weg gestuurd of gegaan ?

En nog 1 vraag....

hoe kan het dan dat ouders zich meldden en kregen te horen dat er genoeg mensen waren. Want er waren mensen die heel graag wilden rijden en inzamelen, maar dat werd geweigerd...was hulp genoeg...

profielfoto
28 Feb 2017 00:20
Hoi azijnzeiker
Dat lijkt me sterk, maar wat jij wil er gebruiken meer mensen hier in huis onze gezins pc :)

Niet direct, aangezien het al 4 jaar zo binnen de desbetreffende organisatie ging.

Omdat het ook voor kwam dat er genoeg mensen waren, aangezien ook niet altijd de jongens er waren. Lijkt me dat irrelevant, aangezien de jongens last minute werden opgebeld.

Maar nogmaals, u kunt beter meneer zelf bellen. Ik kan ook niet antwoorden met alle ins en outs..

Succes btw met #pgbalarm ;)
profielfoto
18 Feb 2017 16:30
Louisa Drenthe
oeps, dat mocht niet openbaar worden volgens mij ..
profielfoto
18 Feb 2017 19:08
. Emmertje.
Dan moet je er niet over beginnen. Met domme insinuaties kun je dit soort reacties verwachten.
profielfoto
18 Feb 2017 16:31
Louisa Drenthe
krijg je met een dorpstamtam .
profielfoto
18 Feb 2017 16:31
Louisa Drenthe
dan nog wens ik zoon succes met zijn baan. hij kan er niks aan doen.
profielfoto
18 Feb 2017 19:27
A Harrat
Wow gisteren een account aangemaakt met de insteek om mee te kunnen praten over wat er in Emmen (mijn nieuwe woonplaats) allemaal gebeurt. En met speciale belangstelling dit topic gevolgd, ik was 1 van de 35 sollicitanten voor deze functie. Helaas ben ik het niet geworden, maar vind het geweldig voor deze jongen dat hij het geworden is. Als je het vertrouwen krijgt van een groep ondernemers moet je volgens mij wel iets in je mars hebben. En of hij wel of geen kruiwagen heeft gehad maakt mij geen snars uit, want volgens mij werkt het zo in het bedrijfsleven, hoewel het daar ook wel een goed netwerk hebben wordt genoemd. Bovendien onderschat je met zo'n bewering ook nog eens de ondernemers van Emmen, alsof zij niet gaan voor iemand waarin zij het vertrouwen hebben dat deze persoon hun belangen het best zal behartigen. Verder zie ik de volgende regel staan waaraan je je dient te houden als je wilt reageren " we verzoeken dringend een ieder die reageert zich te houden aan de regels van fatsoen, wet en privacy" . En dan lees ik een comment van iemand die zich "juridisch adviseur" noemt die volgens mij niet weet wat fatsoen en/of laster inhoud. Omdat dit mij intrigeerde ben ik verder gaan kijken bij andere onderwerpen en kom daar vaak dezelfde namen tegen die ongefundeerde reactie's plaatsen op diverse topics. Reden voor mij om mijn account maar weer snel op te heffen, daar ik mij niet wil vereenzelvigen met individuen met zo'n beperkte levenshouding.

Nogmaals Laurens ik wens jou heel veel succes en plezier met deze uitdaging. En laat je niet ontmoedigen door de reactie's van deze rancuneuze, blijkbaar gedesillusioneerde personen. Blijkbaar zijn zij er nog nooit achtergekomen, dat wil je succes hebben in je leven je toch een andere grondhouding zult moeten hanteren.
profielfoto
18 Feb 2017 20:06
gonzales pizza
Chapeau Harrat , volkomen met je eens. Maar het zijn hier op Emmen nu altijd de zelfde personen die een ander het licht in de ogen niet gunnen. Maar zelf nog geen ene flikker bereikt hebben in hun leven. Maar ik wens deze jongen knaap heel veel succes met zij baan. En laat die zich vooral niks aan trekken van de azijnzeikers hier. En vooral niet van JOOST want die is totaal mislukt in zijn leven. die heeft nog nooit zijn nek uitgestoken in de samenleving.
profielfoto
19 Feb 2017 09:44
Joost vanuit z'n stamkroeg
PVV
profielfoto
19 Feb 2017 01:58
mien dobbelsteen
Jammer dat je alweer stopt hier,je schrijft heel duidelijk wat fijn is.
profielfoto
19 Feb 2017 09:46
Joost vanuit z'n stamkroeg
آمين
profielfoto
19 Feb 2017 23:16
Louisa Drenthe
aaahhh wat kan jij jokken ! op teentjes getrapt :p

en als je goed gelezen hebt, ik heb Laurens succes gewenst... hij kan er immers niks aan doen.
profielfoto
20 Feb 2017 21:52
Louisa Drenthe
ps ik noem geen namen.
profielfoto
18 Feb 2017 22:18
bossnl foto
Er zijn azijnzeikers- maar ook mensen die zich boven de gewone man/vrouw voelen door niet te zeiken maar rondtrappen op alles wat anders denkt (hoogmoedig gedrag)
profielfoto
19 Feb 2017 10:34
gonzales pizza
Nou in ieder geval wel boven zulke figuren als die Joost. Want die heeft hier nog nooit een positief bericht achter gelaten. Die geeft alleen maar af op de maatschappij. Maar ja je moet je eigen tekortkomingen in deze maatschappij toch een beetje compenseren. En dan maar afgeven op mensen die wel hun nek uitsteken in de maatschappij en het wel gered hebben.
profielfoto
26 Feb 2017 00:06
Louisa Drenthe
ach ja...
profielfoto
20 Feb 2017 00:20
Lotte Zelhem
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
profielfoto
26 Feb 2017 00:06
Louisa Drenthe
nog steeds wens ik Laurens veel succes.
LAAT EEN BERICHT ACHTER