vinkje
DE STELLING
poll
E-bikes
Uit veiligheidsoverwegingen moeten e-bikes geweerd worden van evenementen, zoals de Drentse Fiets4Daagse.
dossiers
Festival Retropop in Emmen is in 2018 toe aan zijn 17e editie. Op het fe...
De verdubbeling van de N34 tussen Emmen en Coevorden is al jarenlang een...
Hoeveel windmolens krijgt de gemeente Emmen? In dit dossier een overzich...
In de rubriek Emmen.Toen laten we elke week een foto zien van Emmen uit ...
Regio

Retropop zoekt muntenverkopers

Geplaatst op zondag 20 mei 2018 10:04
  • Vrijwilliger Retropop. © Retropop

pinterestmail

Emmen - De organisatie van Retropop is op zoek naar vrijwilligers die tijdens het festival op vrijdag 8 en zaterdag 9 juni munten willen verkopen.

Vrijwilligers dienen minimaal 18 jaar te zijn en moeten niet opkijken tegen een dag hard werken.

Reacties kunnen worden gestuurd naar info@retropop.nl.

whatsappTip de redactie via WhatsApp! Voeg 'Emmen.nu' toe als contact in uw telefoon, 06-5751 5176, en stuur ons uw tips, foto’s en video’s.
REACTIES (11) Plaats een reactiereacties
profielfoto
15 Mei 2018 16:11
Har co
Vrijwillig???
profielfoto
15 Mei 2018 17:04
Klaas 63 pp
Ik denk dat er dan heel wat binnenkomst na een dag hard vrijwillig werken. Kassa
profielfoto
15 Mei 2018 18:07
T Tijger
Succes met het zoeken naar gratis personeel. Geef die kinderen gewoon geld voor een dag munten verkopen, of blijft er dan te weinig winst over?????
profielfoto
16 Mei 2018 00:01
Jan met de korte achternaam
Eigenlijk zou de kop moeten luiden:
Retropop zoekt VRIJWILLGE muntverkopers.
Als ze het handig spelen vragen ze aan de gemeente om mensen met een uitkering"'vrijwillig" te helpen om zodoende nog meer geld op te strijken.
Verdienen ze meer geld bij Retropop,
en kan de gemeente zeggen weer minder werklozen...............
WIN WIN
profielfoto
16 Mei 2018 13:59
W Williams
Ik denk dat deze oproep is gericht aan enthousiaste mensen die op vrijwillige basis een leuke dag beleven door mee te helpen aan een mooie tijd en òòk nog eens GRATIS!!!! mee kunnen genieten van dit festival. Deze oproep is NIET gericht aan een stelletje azijnpissers die niets anders te doen hebben dan overal commentaar op hebben zonder ook maar èèn greintje aan een gezonde samenleving toe te voegen.
profielfoto
16 Mei 2018 15:09
S. Ter Beek
Line-up is dit jaar toch minder, kan je beter VRIJWILLIG hele dag in een kraam staan :-)
profielfoto
17 Mei 2018 22:59
T Tijger
Hahahaha w williams jij bent te grappig hahaha. Jij denkt maar een eind weg droeftoeter. Mss iets voor jou?
profielfoto
20 Mei 2018 10:47
Joost vanuit z'n stamkroeg
Vrijwilligerswerk gaat het helemaal worden.
Over een jaar of 10 iedereen een basisinkomen en dan lekker vrijwillig aan het werk.
Al het vrijwilligerswerk wat tegenwoordig gedaan wordt, zijn al betaalde banen inpikkers.
Zelfs de 65+er die op de bingo in het bejaardentehuis de balletjes draait, bejaardentehuis verdiend aan de bingo, de balletjesdraaier (m/v) niet.
In dit geval van Retropop, als ik vroeger naar de disco ging werden de munten verkocht door iemand die daar voor betaald werd, was wel zwart, maar die kreeg wel poen.
profielfoto
20 Mei 2018 12:50
A Oost
Festivals zijn grotendeels afhankelijk van vrijwilligers. Anders is het voor de bezoeker niet te betalen. Dat is op alle festivaks zo dus ook op retropop. Dus het is helemaal niet raar zo,n oproep. Wel is het raar dat mensen zo reageren. Maar het zijn altijd de zelfde azijn pissers die op alles wat te zeggen hebben waar ze beter maar over kunnen zwijgen.
profielfoto
20 Mei 2018 12:50
A Oost
Festivals zijn grotendeels afhankelijk van vrijwilligers. Anders is het voor de bezoeker niet te betalen. Dat is op alle festivaks zo dus ook op retropop. Dus het is helemaal niet raar zo,n oproep. Wel is het raar dat mensen zo reageren. Maar het zijn altijd de zelfde azijn pissers die op alles wat te zeggen hebben waar ze beter maar over kunnen zwijgen.
profielfoto
20 Mei 2018 13:42
Klaas 63 pp
Hoe noem je dan mensen die altijd op azijnpissers pissen ?
LAAT EEN BERICHT ACHTER